miercuri, 27 mai 2015

Am descoperit un alt salon

       Zilele trecute am fost la masaj erotic. Aveam nevoie de putina relaxare, trecuse o perioada destul de lunga de cand nu mai apelasem la astfel de servicii. Intr-un timp mergeam periodic la un salon din Bucuresti, dar nu mai stiam nimic de el. Eram foarte multumit de ceea ce gaseam acolo, si fetele erau super ok, asa ca am decis sa merg pe aceeasi varianta. La o scurta cautare pe prietenul google dupa masaj erotic bucuresti, am gasit salonul confidential. 
            Serviciile sunt variate, se poate face masaj de relaxare, masaj senzual, body masaj, masaj erotic atat pentru o singura persoana, cat si la dublu, daca vreti sa veniti cu o partenera, masaj erotic dublu, ceea ce inseamna ca atingerile vor veni din partea a doua maseuze, dar si masaj erotic la hotel. Au site-ul foarte bine organizat, daca preferi o anumita maseuza care sa vina la hotel, se poate alege atunci cand faci rezervarea. Eu chiar am cativa prieteni din state, care urmeaza sa vina in vara asta, chiar o sa le recomand. Stiu ca mereu imi zic ca romancele noastre sunt un fel de brand pentru tara, deoarece sunt recunoscute pentru frumusetea lor, de ce sa nu profite din plin, daca pot sa spun asa. Eu am o pasiune pentru mulatre, mi se par speciale din toate punctele de vedere, dar mai al corpului si miscarilor. 
            Ultima data cand mergeam era si o mulatra, si am fost fericit sa o gasesc tot acolo. Imi astept prietenii pentru a le arata ca se pot presta si servicii de calitate in Romania. Ei mi-au zis ca au mai incercat masaj erotic, dar doar in Thailanda, care este recunoscuta pentru serviciile de genul oferite. Nu am ajuns inca in acolo, dar am zis ca trebuie sa compar experientele cu prima ocazie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu